Squid Game
Spillerne begynner å danne allianser, men ingen er trygge på sovesalen når lyset slukkes. Laget til Gi-hun må tenke strategisk under den tredje leken.
Gi-hun og teamet hans bytter på å holde vakt gjennom natten. De maskerte mennene havner i trøbbel med sine medsammensvorne.
Spillerne går sammen i par til fjerde lek. Gi-hun sliter med et moralsk dilemma, Sang-woo velger å beskytte seg selv, og Sae-byeok forteller historien sin.