Stephen Hawking's Grand Design
Er det en mening med livet? Er det en hensikt med vår eksistens? Hawking undersøker hva fysikkens lover kan avsløre om menneskeheten og virkeligheten.
Hvorfor eksisterer universet og hvorfor følger det lover og regler? Hawking utforsker prinsippene i kosmos, fra oppdagelsen av tyngdekraften til utviklingen av strengeteorien.