Sterling Point
Etter å ha oppdaget at hun har arvet en avsidesliggende øy i Canada fra bestefaren hun ikke hadde kontakt med og aldri fikk lov til å møte, bestemmer den 17 år gamle Annie Jacobson seg for å undersøke saken, noe som fører henne inn i en verden full av skjulte hemmeligheter, uventet søsterskap og den kompliserte familiehistorien det aldri var meningen at hun skulle oppdage.