Still Missing Morgan
Et dokumentarmannskap med eksklusiv tilgang følger nye ledetråder i den 27-år gamle Morgan Nick-kidnappingssaken når nye oppdagelser blir gjort.
Opprivende utviklinger i Jacob Wetterling-saken. En fornyet interessant person i Morgans sak fører etterforskere til en rød lastebil.