Stranger
Aktor Hwang Si-mok måtte opereres som tenåring på grunn av en unormal utvikling i hjernen, men operasjonen medførte alvorlige bivirkninger.
Fangens påstander om uskyld fører til at Si-mok ser over overvåkningsklippet på nytt. Han støter på betjent Han Yeo-jin på politistasjonen i Yongsan.
Si-mok melder seg frivillig til å stille opp direkte på TV for å diskutere Kang Jin-seob. Han kommer også med et dristig løfte om å finne den skyldige innen to måneder.
Rykter om Si-moks voldelige væremåte sprer seg raskt. Han fortsetter etterforskningen uten å bry seg om dette, men er mistenksom overfor læregutten sin, Young Eun-su.
I sin forvirring over detaljene rundt sin nyeste drapssak, besøker Si-mok offerets hjem for å finne flere ledetråder. Yeo-jin hjelper ham i etterforskningen.