Sullivan's Crossing
Coming Home
Nevrokirurg Maggie Sullivan anklages for en tenårings død og saksøkes. Hun får angstproblemer, og drar hjem til småbyen og familien for å finne ro.
Maggie og Cal kjemper mot klokken i en risikofylt redningsoperasjon. De finner et spor i forsvinningssaken. Cal åpner opp om sin fortid. Sully får dårlige nyheter.
Maggie tar en viktig beslutning etter at Sully ikke klarer å styre sitt temperament og lar sinnet ta overhånd.