Superman & Lois
Mens de tilpasser seg sitt nye liv i Smallville, tar Lois og Clark en viktig avgjørelse vedrørende en av sønnene deres. Samtidig tilspisser stemningen seg mellom Lois og Morgan Edge.
Mens de sitter på tribunen under skolens fotballkamp, ser Lois og Chrissy en som ikke hører hjemme der - Morgan Edge - snakke med borgermester Dean og Kyle Kushing, og de gjennomskuer hans hyklerske trekk for å vinne byens gunst.
Mens Smallville feirer sin første høstfest siden Martha døde, blir Clark minnet på hva moren hans betød for ham, og han lærer en lekse som vil hjelpe ham å komme over hennes bortgang.
Clark revurderer sin avgjørelse om å la Jordan få spille fotball, og Lois' etterforskning av Morgan Edge krever at hun stoler på en uventet alliert.