Swamp Loggers
Problemene tårner seg opp
Bobby Goodson er tømmerhogger i fjerde generasjon og lederen av et tømmerhoggerlag som ferdes der andre ikke tør. Men elementene og økonomien samarbeider om å ødelegge for ham.