Sydney & Max
Hei sveis!
Sydney vil ha en ny hårsveis til hun begynner i syvende klasse, men hennes far synes det er for ekstremt. Unge Max forsøker å overtale moren om å la han bleke håret sitt.
Max sporer Sydneys mobil fordi han mistenker at hun har sneket seg inn på en konsert med Olive, selv om han har forbudt det. Det minner ham om barndommen hans da moren fikk tak i ham via personsøkeren hans.
Sydney og Olive sliter med barnevaktvirksomheten sin da det viser seg at barnet de har passer er søskenet til den mest populære studenten i klassen deres.
Sydney og Olive gleder seg veldig til deres ukelange overnatting. Den unge Max og Leo slåss fordi Max til stadighet glemmer jobbansvaret sitt i arkaden.