Task
Crossings
Spesialagent Tom Brandis er tilbake i felten etter en familietragedie. Han skal lede en ny innsatsstyrke som etterforsker en rekke ran.
Toms familie forbereder seg på en emosjonell dag i retten, Robbie står overfor et dilemma, og Maeve må ta en viktig avgjørelse.
Nobody's Stronger Than Forgiveness
Cliff og Robbie leter etter en kjøper, Aleah og Lizzie avhører Peaches' tidligere kollegaer, og Tom og Grasso følger et spor.
Tom begynner å tvile på innsatsstyrkens lojalitet. Perry leter etter svar blant sine egne og gjør en sjokkerende oppdagelse.
Perry prøver å nøste opp i låse tråder, Maeve holder det hun har lovet, og Tom følger et spor som setter ham i fare.
Innsatsstyrken, Dark Hearts og Robbie møtes i skogen til et oppgjør som får uante konsekvenser.