Teacup
Når merkelige ting begynner å skje på en avsidesliggende gård i Georgia, må naboene stå sammen for å konfrontere en mystisk og livsfarlig trussel.
Bilene starter ikke, det er ingen mobildekning og strømmen er borte. Chenoweth-familien og naboene deres søker desperat hjelp. Samtidig innser Maggie at det foregår noe veldig rart med sønnen Arlo.
Etter å ha oppdaget en knusende hemmelighet om kona, slår Ruben seg sammen med James for å søke hjelp på Navarro-gården. Arlo avslører den skremmende sannheten om situasjonen deres og leder Meryl og Nicholas inn i skogen.
James og Ruben blir holdt fanget på Navarro-gården. På vei tilbake fra skogen støter Arlo, Meryl og Nicholas på McNab, en mystisk mann som hevder å ville hjelpe. Men hans sanne intensjoner forblir uklare.
Travis, som holder James som gissel, forteller hvordan han ble skutt og søkte tilflukt i Navarro-familiens kjeller. James innser den overhengende faren for familien sin.
James, Ruben og barna tar en såret McNab med tilbake til Chenoweth-familien. James oppdager en urovekkende sannhet om moren sin og hennes nylige handlinger.