Ted
Når Matty får Ted til å gå på skolen med John, bestemmer Ted seg for å bli utvist; del én av to.
Teds plan om å tilbringe Halloween med John blir spolert når Blaire tvinger ham til å være sjåfør for kvelden. Susan prøver å muntre opp John ved å finne en ny venn til ham.