Telemarketers
I 2001 bestemmer Sam og Pat seg for å avsløre den tvilsomme telefonsalgpraksisen ved et firma i New Jersey som samler inn penger til veldedige formål.
Flere år senere fortsetter Sam og Pat undersøkningen og finner frekke telefonsalgopplegg drevet av uregulerte robotoppringninger, PAC-er og KI.