Teletubbiene
Tinky Winky, Dipsy og Po har yndlingslekene sine å leke med, men Laa-Laa har ikke ballen sin, så de andre hjelper til med å finne den. Teletubbiene ser en Tummy Tale om en gutt og yndlingstingen hans: en sykkel.
Teletubbiene spiser Tubby-vaniljesaus og kjører en rundtur i vaniljekremtoget. Et barn i Tummy Tales prøver å få lillesøsteren sin til å le.
Tinky Winky står hele tiden i veien når Laa-Laa skal se på blomstene, men Laa-Laa liker like godt å se på Tinky Winky som på blomstene. Teletubbiene ser en Tummy Tale hvor barn leker gjemsel.