Terminator Zero
I 1997 setter en plaget forsker familien til side for et altoppslukende prosjekt. I 2022 slåss en opprørsk slåsskjempe med en mektig robot om livsviktige data.
Eiko og Terminator ankommer 1997 med identiske oppdrag: finn dr. Malcolm Lee. I mellomtiden sniker Lees tre barn seg ut av leiligheten.
Malcolm betror seg til Kokoro om et gjentakende mareritt. De tre barna fortsetter sin underjordiske reise, uvitende om faren som truer.
En desperat Eiko forsøker å unnslippe politiet, samtidig som Misakis mystiske fortid kommer i fokus. Malcolm sliter med skjebnens luner.
Malcolm starter opp Kokoro. Guttene er uenige om Misakis intensjoner. Eiko innser at hun beveger seg inn på ukjent område.
Profeten diskuterer tidsreiseparadokset med Eiko. Malcolm deler et smertefullt minne med Kokoro, mens barna håper å bli gjenforent i Cat Town.