The Baby
Etter at nok en venn overrasker med å være gravid, drar en nedslått Natasha til en avsidesliggende hytte for å få orden på hodet sitt – bare for å oppdage akkurat det hun prøvde å unnslippe: en baby.
Natasha har på uforklarlig vis funnet en baby, og prøver å finne moren hans og oppdager et mystisk hendelsesforløp på en minnepinne. Senere etter at vennene hennes kompliserer situasjonen, kontakter hun søstera Bobbi.
På tross av Mrs. Eaves' sjokkerende løsning på babyproblemet, er Natasha villig til å gjøre alt for hennes hjelp – selv om det innebærer å få babyen til å sove.
Natasha og Mrs. Eaves er fanget i Barbaras sommersolvervritual, og babyens kompliserte bakgrunn, kobling til Mrs. Eaves og traumefylte vei til Natasha avsløres.
De er desperate etter å forlate Jupiter-huset, men Natasha, Bobbi og Mrs. Eaves’ planer ødelegges når de andre barna brått blir besatt. Senere får Bobbi endelig en telefon fra sosialarbeideren.