The Big Swindle
The Fake Funeral Fraud
En rekke familier brukte tusenvis av pund på begravelsesplaner fra Stevenson Funeral Director for å planlegge framtiden. Ikke visste de at det hele var en svindel.
Flere brudepar blir knust når den store dagen blir ødelagt av bryllupssvindleren Dana Twidale. Hun lurte flere dusin par før hun stakk av.
Paul Stocks blir svindlet av et falskt reisebyrå, og innser at han er en del av en omfattende feriesvindel som omhandler hundrevis av ofre og over én million pund.