The Blended Bunch
Modern Day Brady Bunch
I en liten by i Utah har Erica og Spencer Shemwell skapt en moderne Brady Bunch med de 11 barna sine - men det er ikke enkelt å kombinere to familier!
Let's Talk About Sex
Moren til Aimee kommer på besøk. Ericas usikkerhet vokser, og fører til en konfrontasjon. Erica og Spencer må ta sexpraten med de eldste barna.
Erica og Spencer bytter stebarn for å knytte sterkere bånd til stebarna. Fire av Ericas syv barn tar sin årlige MR-røntgen for å se etter kreftceller.
Erica drar på jentetur med en venninne, og Spencer må ta seg av barna. Quinn kommer på besøk mens Spencer er utkledd som prinsesse.
Det er tid for adopsjonen, og Emma er sterkt imot å endre etternavnet sitt. Broren til Erica skjuler ikke hva han tenker om å få et tolvte barn.