The Bondsman
Maryanne, fast bestemt på å irettesette Hub for å ha skadet Cade, snubler inn i demonenes verden.
Midges emosjonelle grunn for å bli med i Pot O' Gold blir avslørt. Hub forsøker å løse et større mysterium, og prøver å få hjelp av Midge.