Familien Casagrande
Søsknene Ronnie Anne og Bobby Santiago tilpasser seg et nytt liv under ett tak med sin meksikansk-amerikanske familie, hvor de bor i etasjen over nærbutikken.
Ronnie Anne hjelper CJ med å komme seg opp på scenen på et piratshow. Ronnie og Sid finner penger.
Familien hjelper Bobby med å komme over angsten for å ta tester. Carl går seg vill i dyrehagen.