The Challenge: ETA
The Challenge: ETA er en åtte-episoders dokumentarserie om Guardia Civils kamp mot de baskiske terroristene i ETA. En kamp som varte i et halvt århundre, helt til gruppen ble oppløst og offisielt oppga våpnene sine. The Challenge: ETA er en ambisiøs produksjon, som har som mål å markere en milepæl i denne viktige episoden i Spanias nyere historie.