En bror og en søster må kjempe med hverandres høye forventninger da de arver et fotballag. En serie fra skaperne av den meksikanske filmen "Nosotros los Nobles".
Å være kaptein
Når en familietragedie rammer, må playboyen, Chava, og hans arbeidsnarkomane søster, Isabel, slåss over hvem som skal bli president for familiens profesjonelle fotballag.
Mens Isabel opplever et liv vekk fra Cuervos, må Chava og Felix stable seg på beina i en fart for å forhindre en PR-katastrofe.
Mens Chava prøver å etablere seg på laget, kikker Isabel på Mary Luz' fortid, og Tony prøver å overbevise trener Goyo til å la ham spille.
Felix overveier et tilbud fra et rivaliserende lag, Chava prøver å imponere en søt reporter og Isabel får en ny venn.
Mens spillerne nervøst forbereder seg for den viktigste kampen i sesongen, tenker Rafael over at han snart skal legge opp.