Den legendariske landeveisrøveren Dick Turpin begir seg ut på en rekke helt absurde eskapader når han motvillig blir gjort til lederen av en forbryterbande - og får i oppgave å overliste den fullstendig korrupte lovens mann Jonathan Wilde.