Når Patricia Hall forsvinner fra den lille byen Pudsey i Yorkshire, blir ektemannen Keith mistenkt, fanget i en storm av rykter. Etter bare et år, når Keith Hall forelsker seg i en vakker fremmed, later den grusomme sannheten om konas forsvinning til å komme frem i lyset etter en sjokkerende rekke overraskelser og avsløringer.