The Confessions of Frannie Langton
Når det fornemme sosietetsparet Mr. og Mrs. Benham blir funnet knivstukket til døde, rettes alles øyne mot hushjelpen Frannie.
Frannie og Madames forhold utvikler seg. Samtidig kommer forferdelige eksperimenter utført på Paradise Plantation for en dag.
Frannie og Madames forhold står i fare når sjalusi blusser opp i Benham-huset og Madames egne problemer forverres.
Siste episode. Frannie må ta konsekvensene. Vil den sjokkerende sannheten rundt drapet på Benham og Langtons eksperimenter endelig bli avslørt?