The Curious Case Of...
Bam Margera
Jackass-stjernen Bam Margera sliter med narkotikaavhengighet, og Lima tar over behandlingen hans. Advokat BJ tviler på Limas motiver.
Bedrageren Nicholas Rossi forfalsker sin egen død og tar en ny identitet. Som som «Arthur Knight» innleder han sin mest hensynsløse plan – i retten.
Sheryl Ruthvens kult mener katter er nøkkelen til frelse. Når en rival utfordrer henne, planlegger hun angivelig å eliminere fienden.
Terapeuten Jodi Hildebrandt innleder et korstog mot onani. Et samarbeid med influenser og mormonmamma Ruby Franke avslører hennes forvridde hensikter.