Tilgjengelig på Crunchyroll
Kenichi Hamada is working as an illustrator when he’s transported to another world. After landing in a monster-infested forest, he discovers he has the ability to use a massive online shopping site. Join Kenichi’s quest for relaxation in a new world!
Kenichi is steadily increasing his sales when Myaley and other beastfolk are lured into him by the smell of spices; Primula, the first daughter of the Mallow Trading Company appears before Kenichi.
Kenichi decides to live in the forest, but first he must build a cabin with all its accessories in order to lead a peaceful life.
Primula has been kidnapped by bandits; Kenichi gathers some allies and heads off to rescue her.
After rescuing Primula, Kenichi returns to collect his reward and sell their loot, but now it's only a matter of time before he attracts the attention of the nobles.