The Disappearance of: Natalee Holloway
I 2005 ble 18 år gamle Natalee Holloway borte mens hun var på ferie på Aruba, og i denne serien følger vi Natalees far, Dave Holloway, og en privatetterforsker i deres jakt på nye spor i saken.
Dave Holloway bestemmer seg for å følge opp et nytt og lovende spor som skal skaffe det fellende beviset. Med hjelp fra en informant og et team av etterforskere, vil Dave hale ut en tilståelse fra mannen som hevder å ha bistått Joran van der Sloot.
Etterforskerne er i New Orleans, der de venter på en anledning til få et hemmelig opptak av John som forteller Gabriel om flyttingen av Natalees lik i 2010. Om de får til dette, har de en førstehån...
Etter to års arbeid med å følge opp nye ledetråder, har etterforskerne nå endelig håndfaste bevis som kan bidra til å oppklare hva som skjedde med Natalee Holloway.