The End of the World With You
When news breaks that a massive meteorite is on a collision course with Earth, the entire planet plunges into chaos. With only 10 days until humanity's extinction, Masumi Nishina (Toshiki Seto) quits his dead-end office job, choosing to spend his final days immersed in books at his alma mater’s campus library. To his surprise, his ex, Ritsu Kusakabe (Nakata Keisuke), has also returned to their college. Their reunion is tense, as they parted on bad terms, but as the end of the world looms, they begin to reconsider their past and whether it's the perfect time to reignite their long-dormant passion. Based on the hit manga series of the same name, this 2023 Japanese series was directed by Koichiro Miki.