The Explosion Show
Tory Belleci og Streetbike Tommy kommer bak kulissene i verdens største fyrverkeriselskaper og avslører de eksplosive hemmelighetene og de nyeste oppfinnelsene til verdensledende pyroteknikkeksperter.
Programlederne Tory Belleci og Streetbike Tommy besøker en verden av imponerende eksplosjoner og dundrende smell. Fra toppmoderne fyrverkeri til filmstunts til millioner av dollar.
Programlederne Tory Belleci og Streetbike Tommy ser på imponerende eksplosjoner og fantastiske smell i form av alt fra det siste nye innen fyrverkeri til rådyre filmstunt.