The Fall of Diddy
Det dukker opp sjokkerende anklager mot musikkmogulen Sean Combs, om vold og overgrep, som har vært holdt skjult i årevis. Historien om musikkmogulen og forretningskjempen alle tror de kjenner, redefineres.