The Flipping El Moussas
Bevæpnet med alt hun har lært av Tarek, legger Heather ut på sin første jobb på egenhånd, og hun finner ut at det ikke er så lett alene. Heldigvis har hun satt sammen et drømmelag.
Tarek og Heather restaurerer en hytte i det familievennlige området Cheviot Hills, California. Etterhvert viser det seg at de har konkurranse!