Fox Hollow-gårdens nye eier gjør en introduksjon som fremmer spørsmål om hva som virkelig skjedde, og om en seriemorder handlet på egenhånd.
Etterforsker av uoppklarte saker, Steve Ainstworth, undersøker bevis på nytt, og avdekker nye spor om en potensiell medskyldig i mordene på Fox Hollow-gården.