The Golden State Killer: It's Not Over
En dokumentarserie som følger etterforskningen av en voldtektsmann og drapsmann. Fra 1976 til 1986 voldtatt denne rovdyr over femti kvinner og drepte ti personer, kanskje mer.
Etterforskeren Paul Holes prøver å finne ut mer om The Golden State Killer. En skremmende telefonsamtale gir mer innsikt i drapsmannens profil.
Er The Golden State Killer fortsatt en trussel, selv i dag? Etterforskeren Paul Holes undersøker flere mordforsøk i den idylliske byen Santa Barbara.
Etterforskerne fortsetter sitt søk etter spor som kan identifisere The Golden State Killer. Kan ny DNA-teknologi bidra til å avsløre morderen?