Regissør Robin Trump
18 kokker fra forskjellige bakgrunner over hele Storbritannia kjemper om sjansen til å bli Storbritannias neste publiserte kokk. Jamie Oliver er vert og hver deltaker vil motta uvurderlig veiledning.