The Heirs
Etter et tilfeldig møte i LA, gjenforenes to tenåringer med ulik sosial bakgrunn på en eksklusiv videregående skole hvor Koreas superrike går.
Eun-sang og Rachel havner på samme fly tilbake til Seoul. Rachel blir irritert over at Yeong-do venter på henne, og provoserer ham ved å snakke om Tan.