The Horror of Dolores Roach
Etter en urettmessig fengselsstraff på 16 år kommer Dolores Roach (Justina Machado) tilbake til et gentrifisert Washington Heights, der hun blir gjenforent med en gammel dophue-venn, Luis, som lar henne bo og jobbe som massør i kjelleren under empanada-sjappa. Når løftet om den nyfunne stabiliteten raskt blir truet, blir "Magiske hender"-Dolores drevet til sjokkerende ytterligheter for å overleve.