The Interrogator
To drosjesjåfører blir drept på en uke, noe som fører til oppstandelse i Houston. Et av drapene er fanget på film, og det virker som to gjerningspersoner står bak.
En ung mor blir kvalt til døde på soverommet mens sønnen sover. Etterforsker Fil Waters oppdager at offerets mor ble drept 25 år tidligere.