Etterforskningen
Jepsen gjør det klart for Jens at de trenger flere konkrete bevis. Maibritt nekter å gi opp, og etter seks måneder med hardt arbeid finner hun nøkkelen som kan fjerne enhver tvil om siktedes skyld.