The Lazarus Project
Etter en forferdelig ulykke ber George The Lazarus Project om hjelp til å håndtere tapet.
George setter planen sin ut i livet, uten å være klar over at han blir forfulgt av en målbevisst Lazarus-agent.
George prøver å skjule bevis for planen sin. Archie stiller spørsmål ved sin tillit til Lazarus.
Georges plan er nært forestående, og han står overfor en avgjørelse som kan endre verden for alltid.