The Lesson is Murder
The Killer Nurse
Dr. Bryanna Fox og teamet hennes etterforsker seriemordersykepleieren Will Davis. I sitt aller første TV-intervju avslører han mer enn de hadde forventet.
Dr. Bryanna Fox og teamet hennes etterforsker tidligere politimann Robert Fratta, for å forstå hvorfor han hyret en leiemorder for å drepe sin kone. De avslører bekymrende sannheter.