The Lost Room
The Key and the Clock
Detektiv Joe Miller får en sak som involverer to menn funnet brent til døde i en pantelånerbutikk, og som tydeligvis involverer en mystisk nøkkel og en handel som gikk dårlig.
Den siste, kulminerende natten av The Lost Room bruker Joe alle sine ressurser og allianser for å finne Det første objektet og redde datteren sin.