The Madison
Familien Clyburn er knust etter en utenkelig tragedie og flytter fra sitt komfortable liv i New York til den utemmede, vakre utkanten av Montana på leting etter mening.
Stacy konfronterer Abigail om fremtiden hennes, noe som fører til trøbbel langs veien.