The Most Dangerous Animal of All
Gary L. Stewart ble adoptert som barn og har alltid strevet med identiteten sin. Etter 39 år, avdekker den livslange søken etter hans biologiske foreldre en sannhet han aldri kunne forestilt seg.
Etter han oppdager at faren hans kanskje er Zodiac-morderen, verver Gary The New York Times-bestselgende forfatteren av ekte krim, Susan Mustafa, for å finne mer informasjon om ham. Over de neste to årene, følger de et mørkt spor fylt med uforventede oppdagelser mens Gary prøver å finne sannheten.
Garys historie snus på hodet når han innser at boken kan oppleves som et forræderi mot hans nye forhold med sin biologiske mor. Når Gary havner i konflikt med en gjeng Zodiac-fanatikere med lumske baktanker, avdekker han ny informasjon som aldri før har blitt avslørt.
Med DNA-bevis i hånd som forbinder faren hans med Zodiac-morderen, gjør Gary alt han kan for å avdekke sin sannhet. En privatdetektiv fra San Francisco begynner å grave i påstandene. Spørsmålet som har plaget Gary i tiår munner ut i en uforventet avslutning.