Muppet Show
Når Scooter vil fremføre et musikalsk nummer med Muppy, favorittkjæledyret til muppet-teatereieren J.P. Grosse, sier Kermit motvillig ja og gir Muppy stjernestatus og sin egen garderobe. Men når Kermit ikke vil døpe om programmet til The Muppy Show, nekter hunden å forlate garderoben sin, og Fozzie tar plassen hans på scenen for "Simon Smith og hans fantastiske dansende bjørn". Denne episoden har med Mahna Mahna og the Snowths som fremfører "Mahna Mahna" Statler og Waldorf som kommenterer, Gonzo som spiser et dekk til "Flight of the Bumblebee" og Muppet-teaterklubben som fremfører "Temptation".
Fozzie finner på et nytt nummer, vitser om alle temaer, som han øver på med alle i teateret, noe som driver dem fra vettet! Konseptet er enkelt: Gi ham et tema, så gir han deg en vits om det. Men når han endelig inntar scenen, møter han den ultimate prøven på ferdighetene sine når Statler og Waldorf roper ordet "amøbe". I tillegg får du sketsjer og muppet-tastisk galskap, inkludert gjestestjernen Joel Grey som fremfører "Wilkommen" og viser Gonzo hvordan man imponerer, hunden Rowlf er med i Sherlock Holmes og saken om de forsvinnende sporene, og mye mer.
Kermit blir opprørt når Scooter tar med en mekanisk trekk-opp-programleder til teateret. Den plager Kermit, hvisker søte ord til Miss Piggy og ligner sånn på ham at selv ikke Kermit ser forskjell på dem. Men, til syvende og sist er ikke den mekaniske frosken noen match for den ekte! I tillegg får du plass på første rad når Floyd Pepper og Electric Mayhem fremfører "Sunny", gjestestjernen Ruth Buzzi og Sweetum synger duett ... og duellerer... med "Can't Take My Eyes off You", hunden Rowlf fremfører "I Never Harmed an Onion", og mye mer.