The Princess Weiyoung
Etter å ha greid å unnslippe døden tar Nord-Liangs prinsesse på seg identiteten til redningsmannen sin, Li Wei Young, for å hevne seg på fiendene som ødela kongedømmet hennes.
Chiyun Rou føler at stillingen til Changle er truet og legger en utspekulert felle for Wei Young ved å gi henne skylden for all ulykken som har rammet eiendommen.