'The Real Friends of WeHo' er en ærlig og ufiltrert realityserie som tar en titt på noen av de mest innflytelsesrike og vellykkede LGBTQ+-kjendisene og personlighetene. De lever, elsker og forfølger sine pasjoner i West Hollywood.