The Real Murders of Orange County
Wrong Turn
Den regelrette henrettelsen av en kone og mor i Fountain Valley, sjokkerer Orange County. Politiet har ingen spor i saken, men sannheten kommer for en dag når et lignende drap skjer.
Sachs-familien lever herrens glade dager i villaen sin når familien pultselig blir revet i stykker etter en skyteepisode midt på natten. Etterforskerne oppdager en overraskende lang liste med fiender, som lenge har hatt ofrene sine i sikte.
«The Real Murders of Orange County» avslører den stygge skyggesiden av det solfylte og glamorøse Orange County-samfunnet. Noen av det vakre stedets mest sjokkerende og skandaløse kriminalsaker, blir gått nærmere etter i sømmene.