Regissør Tom Peppiatt
Nøster opp den komplekse historien om de sjokkerende drapene på Lin Russell og hennes datter Megan i 1996, og den endelige anken til Michael Stone, mannen som ble dømt til livstid for drapene, som fortsatt opprettholder sin uskyld 25 år senere.