Meadow og vennen Hunter kjøper metamfetamin av Brendan og Christopher før en stor prøve. Tony besøker Jackie på sykehuset, sammen med en ”spesiell” sykepleier. I et middagsselskap oppdager Carmela at Tony har noen skjeletter i skapet.